7 Mart 2017 Salı

Gece Gece İzleyip Katillerine Sövdüğüm 2 Gerilim Filmi

Kısa bir aranın ardından merhaba İnsanoğulları;


Yayının başlığından da anlaşılacağı üzere gece gece izleyip hem gerim gerim gerildiğim hemde katillerine sövdüğüm 2 güzel film tavsiyesini sizinle paylaşacacağım :) Bu iki gerilim filmide diğer gerilim filmlerine nazaran sürükleyici ;) [Tabii sadece tavsiye değil , bu iki film hakkında size yorumlarımı ve neden izlemeniz gerektiğini de yazacağım.]

 

Şu gördüğünüz şeref engelli katil yaşlı amcamız kör ama filmi izlediğinizde "şu şerefsizi artık biri vursun lan!" diyerek gerileceğiniz bir film :D

Şu filmdeki sinir bozucu katil kadar şahsi film izleme tarihimde hiçbir karaktere böylesine  sövmedim-küfretmedim :D

Sende gece gece karakterler yerine kendini koyarak-empati yaparak atomlarına kadar gerilmek istiyorsan; lanet olası oturağında arkana yaslan ve bu makaleyi oku adamım! 
 
 Sizleri sıkmadan anlatacağım hemen:
(iki tane filmden bahsedeceğim)


İlk filmimiz: HUSH (2016)

Filmin konusu çok kısaca şöyle: İşitme ve konuşma engelli bir hanım kızımız var ve tek başına bi yerde kısa süreliğine tatile gitmiş (anladığım) ve normal katillerden farklı bir katil kızı öldürmeye çalışıyor ama hemen değil! Psikolojik işkenceler yaparak, kızı artık delirtme ve korkunun yerini çaresizlik alıncaya kadar kadar kıstırdıktan sonra öldürmeyi amaçlıyor! 

 Filmi izlerken hem sürekli geriliyorsunuz hemde psikopat katile ana avrat saydırırken buluyorsunuz kendinizi :D

Filmin en önemli tarafı işitme ve konuşma engelli kızın yerine kendinizi koyup-empati yapıp filmin akışına kapılmanız!
Kesinlikle izlemelisiniz! Korku-sürekli kan kemik olan filmlerden sayılmaz pek! Güzel yani ;) İzlemeniz tavsiyemdir ;) 





 İkinci filmimizin adıda: Don't Breathe (Nefesini Tut) - (2016)

 Filmin konusu çok kısaca şöyle: Gençler küçük küçük hırsızlıklar yapıyor evlere girerek. Sonra diyorlarki bir tane büyük bir hırsızlık yapalım sonra tövbe istiğfar namazı kılar üstüne de kiliseden "günah point" çıkarır tövbe ederiz falan filan... Neyse bunlar bi zamanında Irak'ta görev yapmış yaşlı bi ABD askerinin(eski asker) evine giriyorlar. Ama adam şerefsizin teki çıkıyor. Adam iyi eğitimli(yani kör mör ama dağları devirir :D).

Film ismi gibi harbiden nefesini tutarak izliyorsun (tecrübeyle sabittir).

Ve filmde sürekli dediğin şey şu: "Artık biri şu lanet yaşlı psikopat şerefsizi öldürsün lan!" :D :D (Buda tecrübeyle sabittir :D)






 Bu HUSH filminin fragmanı (Türkçe alt yazı seçeneği var videoda)



Bu fragmanda Don't Breathe (Nefesini Tut) filminin fragmanı



DİPNOT: İki filmide SAKIN Türkçe dublajlı izlemeyin! TÜRKÇE ALT YAZILI izleyin! Emin olun daha farklı oluyor ve filmin orjinalliği bozulmuyor ;) :) :)


 Mutlaka yorumlarınızı bekliyorum :) Örneğin: Şuandan itibaren izlemeyi düşünüyor musunuz? Ya da izlediniz bu yayından sonra filmi beğendiniz mi? vesaire vesaire... 

Biliyorsunuz ki yorumlarınız benim için önem arz ediyor efemmmm ;)

 Saygılarımla...
 

13 yorum:

  1. Okurken gerildim en iyisi izlemeyeyim. Gerilim izlemek istiyorum ama gerilimde kanlar şelale gibi akmasın istiyorum. Yağmur yağsın ama ben ıslanmayayım mantığı oldu biraz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama özellikle belirttim zaten kan şelale gibi akmıyor! KORKU DEĞİL gerilim filmi :) Bence fragmanlarına bakmalısınız ;)

      Sil
  2. İkisinin de konuları güzelmiş, korkunun yerini çaresizlik alması cümlesini okurken ülkemizin insanlarının hali geldi, sürekli bir şeylerle korkutuluyoruz:( neyse konuyu dağıtmayayım, gerilim filmi severim ama bazen çok korkutucu oluyor özellikle evde tek başıma isem seyretmemeyi seçiyorum, şu anda yeğen oğluşum var onunla birlikte izleyebilirim. :))Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korku filmi değil bunlar aslında dediğim gibi gerilim filmi. Kan oluk oluk yok her sahnede :) :) :) Bi yakınınızla,arkadaşınızla vesaire izlemeniz dediğiniz gibi daha rahatlatacaktır sizi :) Yeğeninizle izleyebilirsiniz yani dediğiniz gibi :)
      Saygılar...

      Sil
  3. Bu filmleri bilmiyordum. Elinize sağlık. Zaten gerilim filmleri ile aram pek yoktur. Daha çok aksiyon, romantik komedi falan.. Ama alt yazılı izlemek benimde tercihim. Orjinal sesler daha etkili kılıyor filmleri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde bende gerilim filmi izlemem sevmem lakin bu filmlere denk geldim açtım izledim hoşuma gitti bayağı :)) Lakin yinede zevk meselesi tabii...

      Kesinlikle altyazı konusuna katılıyorum. Filmi orjinal dili ile altyazılı seyretmek filmin kalitesini arttırıyor aksi halde film çok sıkıca olabiliyor ://

      Sil
  4. Yine film tavsiyesi yine mesapo :)) hoşgeldin filmler kaliteli görünüyor, tavsiyeler için teşekkür ederiz.
    Altyazı konusunda katılıyorum, bazen oyuncunun ağzından çıkan söz başka altyazıda yazan başka oluyor "iyi ki dublaj izlemiyorum" diyorum o zaman. Filmler ingilizce ise dublaja karşıyım ama fransızca falansa çare yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))... Güzel filmlerdi tavsiye ederim :) Aslında dublaj konusunda Fransızca, Almanca gibi dillerinde dinlemesi vesaire gerçekten çok güzel. Bana göre her filmi hangi dilde olursa olsun orjinal hali ile TR Altyazılı izlemek çok iyi hakikaten.
      Bu aralar işsizlik güçsüzlükten kendimi filme verdim. Yeni tavsiye edebileceğim tarza filmler izleyince blogta paylaşmaya devam edeceğim :) Umarım beğenir tüm okurlar :)

      Saygılar...

      Sil
  5. Sonunda iyi film tavsiyesi alabileceğim bir blog ile tanıştım. Sinemaya gitmediğinden vizyon filmi tanıtanlar bana göre değildi (Malum kırsalda yaşıyorum.)
    Not alıyorum bu filmleri. Belgesel önerilerini de beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teveccünüz efenimmm :) :D Filmleri beğeneceğinizi düşünüyorum. İzleyin pişman olmayacaksınızdır :)
      Saygılar...

      Sil
  6. izlerken fena gerilmiştim. Muhtemelen ikincisi çekilecek ama nasıl bir yapım olacak belli değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkincisi çekilir mi bilmiyorum ama çekilirse izlerim şahsen. Gayette sıkılmadan izlediğim filmdi/filmlerdi. Sizde beğenmişsiniz anladığım kadarıyla :D
      Arada gerilmek iyidir :D
      Saygılar...

      Sil
  7. Nefesini tut'u ben izlemiştim. Ve çok ama çok beğenmiştim. Hush filminide senin sayende izledim begendim. Nefesini tut kadar güzel değildi ama hush'da güzeldi.

    YanıtlaSil