24 Şubat 2017 Cuma

Mutlaka İzlemeniz Gereken Bir Film Tavsiyesi: Passengers (Uzay Yolcuları)

Merhaba İnsanoğlu;

Bir blog sitesinde tavsiye amacıyla 2016 yapımı Passengers (Uzay Yolu) adlı bu filmin tavsiye yazısını görmüştüm. Sonra bugün de evde tek sıkılırken bi film izlemek için film ararken bi web sitesinde bu filme denk geldim ve izledim.(Dipnot: Türkiye Cumhuriyeti'nde vizyon tarihi 13 ocak 2017)

Jennifer Lawrence'de oynuyor filmde evet ;) Hatun TAŞ! :D ;) Tabii bunu için izleyin demiyorum elbet ama buda bonus diyelim :D :D ;) :) Neyse siz yazımın devamını bir okuyunda... :)

Filmle alakalı kafanızı şişirmeden birkaç şey söylemek istiyorum. İlaveten bu filmi KESİNLİKLE İZLEMELİSİNİZ! ;) Ölmeden önce izlemeniz gereken filmler listenizde olmalı bana göre ;)

Filmin konusu ne? Neden izlemeliyim? Veyahut filmde geçen en güzel ve etkileyici bulduğum laf ne mi? Dostum şimdi sakin ol ve bu yazıyı oku ahbap! 

(O zaman uzayda nasıl abdest alıyorlar o kadar yıl gibi düşüncelerinize cevap arıyorsanız; o sorunun cevabı yok filmde. İnternette soran gördümde o yüzden diyorum(!) Neyse devam edelim... :D )


Buyrun başlayayım söyleyeceklerime; ...


Filmin konusunu çok kısa anlatmam gerekirse;


Son derece teknoloji bir geminin içinde 5000 kişi 120 sürecek bir yolculuk yaparak başka bir gezegene gitmektedirler lakin tabii insan ömrü buna dayanamayacağı için bu yolculuğu bir uyku kapsülü içinde geçirirler ve kapsül o gezegene varmadan 4 ay önce açılacaktır lakin gel gelelim o iş öyle olmuyor ve önce bir daha sonra da iki yolcunun kapsülü 90 yıl önce açılıyor! Yani 90 yıl erken uyanıyorlar! Filmde bu olay örgüsünden sonra bu iki kişinin (ıssız adadaymış misali)aralarında yaşadığı aşk ve 5000 uyuyan yolcunun hayatlarını kurtaracakları bir olay örgüsü etrafında gelişiyor.
Konu kısaca-spoiler vermeden-bu :)


Jennifer Lawrence'da başrolde oynuyor evet!
"Jennifer Lawrence Bey" diyeceksiniz!!!


Filmde çok etkilendiğim bir diyaloğun resimlerini sizinle paylaşacağım buradan. Benim için bayağı önem arz ediyor :) (Belki herhangi bir dine veyahut semavi varlığa olan inançsızlığımdan olabilir,bilmiyorum). Ama sözler harbiden güzel ;)
Şunlardan bahsediyorum:

Filmden bahsettiğim o diyalog fotoğrafları. Merak etmeyin öyle spoiler tarzı bir şey değil  (1/4)

(2/4)

(3/4)

(4/4)


Evet Sayın İnsanoğlu;
 Hayatınızı yaşayın, unutmayın başka hayatınızın yok! Hayattan tad alın! Birgün öleceğinizi ve öldükten sonra isminizi hatırlayan son kişide öldüğünde hiç doğmamış olacağınız gerçeğini aklınızdan çıkarmadan yaşayın! Ama hayatta kalmak için değil, gerçekten YAŞAYIN!



 
Son olarak fragmanı zaten mutlaka izleyin!



İlaveten şunu kesin olarak söylemek isterim filmi kesinlikle Türkçe Dublaj değil orijinal dilinde izleyin Türkçe Alt yazılı olarak izleyin.

Şuda filmin orijinal twitter hesabı (belki bakmak istersiniz vesaire) :
https://twitter.com/PassengersMovie
Şuda İnsragram:
https://www.instagram.com/PassengersMovie/


İzleyin arkadaşlar emin olun pişman olmazsınız ;)
Ha şayet izlediyseniz de yorumlarınızı almak isterim :)

Şu ingilizce yazıyı da Jennifer Lawrence için yazayım. Belli mi olur bloğuma denk gelir yayınlarımı okur falan vesaire :D :D :D


Dear Jennifer Lawrence;

You are a very beautiful girl and at the same time a good actress!

Saygılarımla...

14 yorum:

  1. Konu şahaneymiş. Ben zaten Mr. Spock'lu yılları bildiğimden çok severim bu tür filmleri, hele Star Wars favorim:)şimdi merak ettim bu iki kişinin başına neler gelecek diye. Kesinlikle izlemek isterim, Jennifer Lawrence'ı ilk kez görüyorum ismini duymuştum ama gerçekten güzel kadınmış, umarım yazını okur. :) Uzayda abdest alma konusunu merak edenlere çok güldüm yani şu filmde akıllarına gele gele o mu gelmiş?:))(Ayrıca uzayda insanlar nasıl banyo yapıyorsa, abdest de alır ondan kolay ne var:))))

    Çok teşekkürler güzel tanıtmışsın...:) ha bir tek şeyi anlamadım neden Jeniffer Lawrence bey diyeceğiz? hanım olduğu halde? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle güzel yorumunuz için teşekkür ederim :)
      O "Jennifer Lawrence Bey diyeceksiniz" konusuna gelirsek: geçnler arasında bu aralar bir tabir-espri gibi bir durum var :D Şöyle ki: Güzel ya da cool bir hareket yapan birine ya da sevdikleri birine espri mahiyetinde bilmem ne bey diyeceksiniz falan derler bende onu kullandım :) :)

      Sil
  2. Genelde bu tarz filmler izlemem ancak bu sıralar başka bie gezegen fikri dolandığı için kafamda.... İzleyeceğim! :D
    Güzel bir filme benziyor, oyuncu kadrosu güzel... Teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bu aralar gezegenlerle olan diyaloğunuz, sonra 7 yeni gezegenin bulunması vesaire... :D
      İzleyin kesinlikle, emin olun pişman olmazsınız :) ;)

      Sil
  3. Güzel filme benziyor.. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Haha ne güzel anlatmışsın gülerek okudum :D konusu falan guzelmis. Hanim ablamiz da güzelmiş masallah :) aclik oyunlarinda da başroldeydi cok başarılıydı. Teşekkürler tavsiye için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu filmden sonra açlık oyunlarınıda bir izleyeyim diyorum :D :)
      Kızımızı daha öncedende tanıyordum zaten lakin filmde bayağı gözümü aldı açıkcası :D :);)
      Hahah :D Teşekkürler...
      "Jennifer Lawrence Bey diyeceksiniz!" :D

      Sil
  5. Konusunu çok duydum. Hatta izlenecek listemdeydi. Sanırım bu yorumdan sonra biraz öne alacağım. Sonuçta hatun taş :P Şaka tabii ki. Önerin için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten taştı bu filmde meteor :D :D :D :) Şaka maka tabii bunun için izleyin demiyorum konusu, efektler, izleyicide bıraktığı haz fazlasıyla güzel ;)
      İzlemeniz tavsiyemdir ;)

      Sil
  6. Tarzıma yakın. Dividisi çıkarsa izlerim. Sinemaya gitmiyorum, en son Veda'ya gitmiştim. Livaneli'ye desteğim olsun diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternette var izlebilirsiniz. Bir çok film izleme sitesinde mevcut(aslında hoş bi durum değil internetten izlemek emek vesaire durumları için lakin...).

      İzlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum. Beğeneceksinizdir :) :)

      Sil
  7. Merhaba, blogunuza yeni rastladım yorumsuz geçmek istemedim. Jennifer' a bıraktığınız not güldürdü ama böylesi filme öyle son yakıştı mı diye sormaktan kendimi alamamıştım. Teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonu bende de öyle hissettirdi lakin yinede güzeldi açıkcası. Şu ana kadar izlediğim nadide filmler arasına girdi :D

      Sil