21 Şubat 2017 Salı

Van Milletvekili Figen Yüksekdağ'ın Milletvekilliği düşürüldü!

Van Milletvekili Figen Yüksekdağ
Arkadaşlar-Sayın Okurlar-Sayın T.C. Vatandaşları;


Bugün TBMM Genel Kurulu'nda HDP Van Milletvekili Figen Yüksekdağ hakkında kesinleşmiş mahkeme kararı  okunarak Millet tarafından Yüksekdağ'a bizzati verilen "Milletvekili" sıfatı düşürüldü!

Ben siyasi partilerin(tümünün) Türkiye Cumhuriyeti yani Türk Milleti için zararlı olduğunu düşünen bir partisiz vatandaş olarak bu haberi yorumlayacağım.

(Şunu da hemen söyleyeyim HDP denen siyasi partiden haz etmem, ve dahi sempati duymam!)
Yorumlamamın genel özeti şu olacak Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarına terörist mi deniliyor? Bir ülke nasıl kendi vatandaşlarına bunu diyebilir ki?! Size göre bu durumun "Konu ile ne alakası mı var?" Hemen açıklayayım.

Buyrun...

Öncelikle size bir daha söylüyorum ben HDP'li değilim! Veyahut herhangi bir siyasi partiyi futbol takımı tutar gibide tutmuyor, desteklemiyorum! Ben Türkiye  Cumhuriyeti vatandaşıyım!

 Şimdi bir Milletvekili adayı olan T.C. vatandaşının Milletvekili seçilmesi için en az 95.000 - 100.000 oy gerekiyor! Ve Figen Yüksekdağ isimli vatandaş VAN MİLLETVEKİLİ olarak bu oyları alarak seçildi. Aynı diğer 549 Milletvekili gibi-aynı İzmir Milletvekili Binali Yıldırım (Başbakan) gibi!

Eee şimdi Sn. Millet, Sn. Arkadaşlar! siz ne olursa olsun BİZZATİ MİLLETİN SEÇTİĞİ VAN MİLLETVEKİLİ FİGEN YÜKSEKDAĞ'I NASIL TUTUKLANIRSINIZ?! 

Ha şayet derseniz ki "Terörist onlar, terörist Figen Yüksekdağ" vesaire... Eee bu kadını uzaylılar seçmedi! Bu kadını Rus Milleti ya da Yunan Milleti'de seçmedi! Bu kadını Tükiye Cumhuriyeti vatandaşı olan TÜRK MİLLETİ SEÇTİ!

"Bağımsız yargının kararıdır bu herkes saygı duymak zorundadır!" diyen Milleti EŞŞ*K yerine koyanlara da HASSS*KTİR diyorum! Sende bende herkeste biliyor ki yargı tarafsız değil! Maval okumayın!


Ha şunuda üstüne basa basa söyleyeyim: BU KADINI DA, (HDP'yi de) ZERRE SEVMİYORUM LAKİN O BİR MİLLETVEKİLİ!


Bilmiyorum ya gitgide ülkemle ilgili umutlarım, yaşama isteğim gün geçtikçe CAHİL, ŞEREFS*ZLER tarafından gidiyor!

Yani artık harbiden sözlerin bittiği yerdeyiz! Bi tek ben mi böyle düşünüyorum, bilmiyorum!

Bilmiyorum ya...! :/ Ülkenin çivisi çıktı! Görüyorsunuz BÜTÜN olanları, memleketin halini!

Van Milletvekili Figen Yüksekdağ'ın Milletvekilliğinin TBMM'de düşürülme anı


Bana göre de: 

Figen Yüksekdağ ve her partiden daha çoook milletvekili'nin milletvekili olmaması gerekir AMA bunu Milletle inatlaşarak değil, Millete bunun nedenini anlatarak yapmak-yapmamız gerekir! (neden bu tip kişileri vekil olarak seçmemesi gerektiğini vesaire...) (Umarım anlıyorsunuzdur)

 

4 yorum:

  1. Ben de HDP'den zerrece hazzetmem, nefret ettiğim bir parti, bu kadını da, diğer vekil olan hdp'lileri kadını, erkeği sevmem, lanet olsun alayına, hepsi kravatlı pkk. Ama işte o bölgede maalesef insanlar - artık tehditle mi, para vererek mi, nasıl ikna ediyorlarsa oy alıyor, belki bir kısmı tehditle, bir kısmı para, pulla kandırılıyor, bir kısmı zaten kayıp vaka, oğlu, kızı terörist olmuş dağa çıkmış tabii hangi partiye verecek bunlara oy atıyor. Valla ne olacak bilemiyorum ne kadar sevmesek de, bunlar seçilmiş olunca elbette atılmaları demokrasiye aykırı olur. Memleketin çivisi çıkmış, bölünmüşüz iyice sonumuz ne olacak bilemiyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi anlıyorum ve hatta çok fazla yerde aynı düşünüyoruz zaten lakin bu kadını ya da HDP'lileri uzaylılar veyahut başka milletten insanlar seçmedi. Nasıl Binali Yıldırımı, Kılıçdaroğlu'nu, Bahçeli'yi Millet seçtiyse Figen Yüksekdağı'da T.C. Vatandaşı kimliği olan vatandaşlar seçti(daha doğrusu bütün millet siyasi partilere oy verdi siyasi partilerde kendi vekilini seçti(!)). Hal durum böyle iken tutuklamak "ben senin iradeni hiçe sayıyorum" demektir. Yanlıştır! Bana kalsa tüm siyasi partiler mecliste olmamalı onun yerine direkt milletin fertlerinin bizzati seçtiği tam bağımsız insanlar mecliste olmalı. Tabii benim bu dediğim Türkiye'de anca hayalden ibaret...!

      Sil
  2. Bu konuda oldukça sıkıntılı bir konu...

    YanıtlaSil